Ulasan E-book Kompilasi Cerpen Rautan Takdir

Teks: Siti Khatijah Diana

E-book ini mengandung 15 buah cerpen hasil garapan penulis novel Kabus Rindu iaitu Puan Monalita Mansor. Secara jujurnya, ini adalah kali pertama saya membaca hasil tulisan beliau. Pandangan pertama saya, wow. Beliau adalah seorang penulis yang hebat dalam berkarya.

Cara beliau menggunakan bahasa dalam keseluruhan cerpen, ternyata begitu mengagumkan. Tidak dengan itu, boleh dikatakan semua cerpennya mengandungi nasihat-nasihat dan ilmu yang sangat berguna. 

Selain itu, saya dapat kategorikan penulis Puan Monalita Mansor adalah seorang yang sangat berpengetahuan luas dan suka berfikir. Bayangkan, beliau boleh memperolehi idea menulis dengan hanya melihat objek di sekelilingnya saja. Bagi saya, cerpennya sangat berisi dan sangat sesuai untuk mengubah diri sendiri supaya menjadi lebih baik.

Kesimpulannya, saya berasa sangat berpuas hati kerana dapat memiliki e-book ini. Banyak ilmu yang bermanfaat dapat diperolehi setelah saya membacanya. Serius, lenggokan bahasanya memang memukau diri saya sehinggalah sekarang. Daebak!!!

Cubalah dapatkannya sekarang. Anda pasti takkan menyesal setelah memilikinya.



Ulasan