9/07/16

Lagu Raya Paling Win

Video : Youtube

Musim raya macam ni kalau bukak radio mesti akan dengar lagu raya kan? Lebih-lebih lagi kalau tengah naik kereta. Kalau dapat lagu mendayu-dayu, ditambah sangkut dalam jam, memang nak nangislah rasa. 

Tapi yang paling tak tahan, kalau dengar lagu yang liriknya &*(@#!~. Rasa macam nak gigit aje stering kereta. Stress tahap gila kot. Kita yang dengar ni pun rasa depa buat lirik main-main. Sebab tulah lagu raya zaman sekarang hanya bertahan tahun tu aje. Beza jauh nau dengan lagu raya zaman dulu-dulu. 

Okey stop berleter. Sekarang nak kongsi satu lagu yang paling aku tak puas dengar. Kalau dengar lagu ni dalam kereta, tak sedar kepala boleh tergoyang-goyang. Serius, memang best. Putar setengah jam sekali pun memang boleh layan lagi. Cuba dengar kalau tak caya. 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan