11/09/16

Mission Failed - Road To Selamatkan Duit Aku

Baiklah. Setakat aku umumkan misi aku boleh dikategorikan gagal. Aduh. Semuanya gara-gara pergi majlis kat Tumpat hari tu. Tak sangka makanan kat sana sedap giler. Serius tak pernah rasa makanan kat situ sebelum ni. Terutamanya air cincau karamelnya. Fuh, dekat 3 bekas aku minum. Tak naik macam mana badan.

So, start dari situ, usaha aku selama 7 hari lebur cenggitu. Timbang punya timbang, hampir nak sama dengan berat asal. Sedih gila. Hahaha. Tapi tak apalah. Aku ingat nak start balik lepas raya ni. Harap-harap kali ni menjadilah. Kalau tak, terbang habis duit aku tuh. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan