16/10/16

Sakitnya lahai...

Salam... Hari ni aku terpaksa pergi klinik. Sakit gigilah katakan. Sebelum ni bukan tak nak pergi. Bukan jugak sebab takut. Tapi sebab gigi nilah yang buat hal. Kejap sakit. Kejap tidak. Pagi petang okey, malam kau buat hal gigi. Ngada-ngada kan. 

So disebabkan tak nak layan karenah kau, aku pergi jugak hari ni. Sebelum ni aku cabut dekat klinik swasta. Servis okey. Cuma mahallah sikit. RM60 sebatang. Beza nau dengan klinik kerajaan. RM2 kot. 

So adalah satu hari tu, aku nak trylah sekali kat klinik kerajaan ni. Pedulikanlah cerita2 seram kena cucuk sampai tembus gusilah. Hahaha. Pendekkan cerita, gigi pun berjaya dicabut. Mengejutkan, rasa lebih kurang macam dibuat kat klinik swasta. Mean, servis okey. Tak sakit tak apa.

Berbalik pada cerita hari ni. Disebabkan dah yakin dengan klinik ni, aku pun pergi cabut hari ni. Tapi aku tak sangka, sakit gilalah pulak. Doktor cucuk dengan agak laju. Sampai ternaik-naik kaki aku. Tangan aku pun hampir2 nak tepis tangan dia. Nasiblah badan dapat doktor yang konfiden macam ni. Adoi... Sebelum ni kena cucuk jugak, tapi tak adalah sampai sakit teruk macam ni. Nasib baik masa cabut tak rasa apa.

Apa yang aku tahu sampai ke saat ni, lepas cabut tu kepala aku agak pening sikit. Harap tak ada apa-apa kesanlah. Good job doc. Laju kerja anda buat. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan